Motivace

Ahojky 🍍
Dneska tu mám zase nějaký příspěvek o motivaci, tak snad se vám bude líbit. 

Naučila jsem se být šťastná sama se sebou... 
O prázdninách, kdy jsem nebyla tak často s přáteli jsem se tak nějak osamostatňovala. Hledala jsem na sobě to pozitivní a začla jsem mít sama sebe zase ráda. 😇💞

Povedlo se mi to, hlavně kvůli tomu, že kolem mě nebyl nikdo, kdo by mě zase schodil dolů. Myslím tím hlavně takový ty rozmazlený namyšlený spolužáky.

Samozřejmě, že teď když začala škola, tak s ní začaly i ty urážky a podobně, ale jak jsem se už zmiňovala. Přes prázdniny jsem se hodně psychicky změnila a hlavně posílila.

Když se mě někdo pokouší urážet jen se ušklíbnu a je mi ho líto. Někdy se i začnu smát jak kráva přes celou chodbu. Snaží si zvyšovat ego na holce, která to v životě neměla zrovna nejlehčí. Jsou to fakt chudáci.


Každopádně teď něco trochu jiného... 
Ve škole máme letos jeden předmět, který je hlavně o výběru naší střední školy. Máme učitele, který umí opravdu dobře motivovat. 👌

Btw: Stejně si myslím, že když propadám z matiky, tak se na žádnou střední ani nedostanu...

Minule říkal něco o tom, že když máme jasně dané cíle, samozřejmě že by neměly být příliš složité, jsme o krok blíž k jejich splnění.

Všichni lidé, kteří v životě něčeho dosáhli, měli jasně stanovené cíle a my bysme je měli mít taky.

Potom nám rozdal tenhle graf.
(Tohle není originál, ale je to podobné.)

Prostě si nakreslíte kruh a rozdělíte ho na několik dílků. Napíšete tam věci, ve kterých se chcete zlepšit a zaznamenáte na jaké úrovni asi jste.

Můžete si k tomu ještě napsat co jste schopni udělat pro to abyste těchto cílů dosáhli. Třeba každý den budu hodinu cvičit.

Po měsíci si tento papír znovu projděte a zaznačte si, v čem jste se zlepšili. Čím více vybarvené pole tím blíže jste ke splnění. 👍

Tip: Dejte si tento papír třeba někam na nástěnku, aby jste ho měli na očích a opravdu se posouvali dál...

No nakonec bych chtěla jen dodat: Hodně štěstí a úspěšnou cestu ke splnění vašich cílů!!!
Annie 💞💞

Komentáře

Oblíbené příspěvky