LGBT comunity

Všechny vás vítám po delší době s novým příspěvkem. Tentokrát to bude něco o čem mívají lidé dost odlišné názory. O tomhle tématu se moc nemluví a myslím, že hodně lidí se i stydí o něčem takovém mluvit nebo jim to přijde jako nevhodné téma pro rozhovory na veřejnosti a tak dále.

Pro případ, že byste někdo nevěděl, co vůbec znamená LGBT:
Lesba
Gay
Bisexuál
Transsexuál

Asi není potřeba vysvětlovat, kdo je to lesba nebo gay. Bisexuál je člověk, který je na oboje pohlaví tzv: "obojetník" takže se mu/jí líbí kluci i holky a transsexuál je muž nebo žena (dám příklad na ženě) která se necítí být ženou, cítí se a chce být mužem. Také muž se necítí být mužem, ale cítí se ženou.
Snad jste to alespoň trochu pochopili.

Lesba je jedna moje spolužačka. Je fakt odvážná, že to takhle přiznala. Ví to o ní skoro celá škola a jsem ráda, že se k ní chovají stejně jako předtím. Transsexuálky jsme tu dvě taky měli. Minulý rok už, ale odešly. Občas je vídám venku a tak. S nikým se moc nebavily jen sami se sebou. Byly to dvě holky, dvojčata a občas se mě i lidi ptali, jestli to jsou holky nebo kluci. Vypadaly jako kluci, chovaly s jako kluci... Jsou to holky, ale transsexuálky.

Mám tu pro vás krásný film, díky kterému vůbec tenhle příspěvek vzniknul:


Pokud vás zajímá jestli jsem členem, tak ne. Nejsem. Ale nic proti nim nemám. Jsou to taky přeci jen lidi, jako my. Každému se líbí něco jiného a každý z nás je jiný. Neměli bychom ho za to soudit.

Až se někdy zamilujete, pochopíte jaké to je. Nemůžete to ovlivnit. Zkuste si být ještě navíc v kůži gaye nebo lesby. Zkuste si představit jaké by to bylo, kdyby se vám za to všichni posmívali. Asi by se vám to nelíbilo co. Nejdřív se zamyslete nad tím, než někoho začnete urážet nebo pomlouvat. Je to vůbec pravda? To co se o něm říká? Co mi udělal? Proč bych ty lži měl šířit dál? Neměl bych mu třeba raději pomoct?

Vím, že v dnešní domě jsme vším hodně ovlivňováni. Sociálními sítěmi, přáteli,.... S tímhle mám i vlastní zkušenost.

Kamarádka přede mnou pořád pomlouvala jednu holčinu. Já nevěděla jestli tomu mám věřit, protože ta holka mi přišla docela v pohodě. V létě na táboře jsem ji líp poznala a je opravdu moc milá, hodná a mám ji ráda. Takže opravdu neposlouchejte to co se vám ostatní snaží vnutit, máte přece svoji hlavu!!!

Teď vám sem napíšu něco o mé bývalé nejlepší kamarádce. Obě jsme se začly bavit s jednou holkou. Ze začátku to bylo fajn, ale Lili (ta moje "BFF" tohle, ale není její pravé jméno) se začla chovat jako ona. Úplně stejně. Ve všem ji poslouchala a pořád poslouchá a dělá jí poskoka. Chce být úplně stejná jako ona a tak má i stejné názory na lidi, které ani nezná.
Dříve měla ve škole dobrou pověst a všichni ji měli rádi, ale teď, když ze sebe začala dělat něco co není, ji všichni pomlouvají a nadávají jí. Upřímně se jim nedivím. Stala se z ní pěkná kráva.
No a dopadlo to tak, že z její špatný pověsti, měla "deprese", řezala se. Nebylo to doopravdy. Chtěla být zajímavá a dělala ze sebe chudinku, jenže když jí to lidi přestali žrát vyřešila to tím, že je z ní fetka. Hlavně se s tím, že kouří,... nezapomíná chlubit na instagramu a dalších sociálních sítích.

Závěr a radu z toho mám pro vás tuhle: Nedělejte ze sebe něco co nejste. Lidi vás budou mít rádi takové, jaké jste a nebo si jich nevšímejte. Protože když neví jak úžasný osůbky jste, tak ať jdou do háje. Až si uvědomí o co přišli, poplazí se za vámi zpátky. Hlavně se k vůli někomu neměňte.

Na Instagramu jedné mmerky jsem něco našla. No spíš to měla na stories. Už o mně asi víte, že jsem také fanoušek M&M a tohle sem prostě musím dát, protože v tomhle má ta holka pravdu.
Tohle není úplně k tématu, ale musím to sem dát. Je to typ na triologii filmů DRAHOKAMY. Najdete je i na youtube a určitě si to pusťte. Obvzláště doporučuji milovníkům Harryho Pottera a Fantasy nebo i těm, kteří mají rádi trochu té romantiky.😍

Rudá jako Rubín
Modrá jako Safír
Zelená jako Smaragd

Tak já doufám, že se vám příspěvek líbil a příště snad už s něčím vánočním. Mějte se krásně vaše Annie 💗💜💙

Komentáře

Oblíbené příspěvky