Lekce kytary? 😊😅

Jedno úterý jsem šla, ostatně jako vždy, na hodinu kytary. Sešla jsem se s Barb a vešly jsme do budovy.

Když jsme tam přišli tak nám Penny, naše vedoucí, oznámila, že k nám přibude nový kluk a že má každou chvíli přijít.

Ještě nám řekla abysme ho hned nevyděsily a abysme se chovaly slušně. Jako kdybych se já tak snad někdy nechovala..... 😅

Tak nějak jsem přemýšlela jak by mohl vypadat.

A potom...... potom vešel.

Tak tohohle kluka až moc dobře znám, i když on ani možná neví, že existuju.

"Ahoj" pozdraví.

Penny i Barb mu na pozdrav odpoví, ale já tam jen mlčky sedím.

Hodina pokračovala dál a já byla úplně mimo......

Penny zpívala a my hráli, i když já nic moc.

"Do háje Nely co to s tebou dneska je!?" okřikla mě.

"Promiň. Já už budu Ok."

"V to doufám."

A potom ten kokot udělal tu největší volovinu, kterou mohl.

Začal hrát moji oblíbenou písničku. Tomu se nedalo odolat. Hned po první sloce jsem začla zpívat a hrát.

Tenhle náš duet.....

Bylo to.......

Tak.......

Zvláštní? Možná...

A hlavně. Jakoby to mělo kouzlo.💘💖

Po dohrání naší písničky hodina skončila a já šla pomalu domů.

Přemýšlela jsem. Nikdy. Nikdy v životě jsem nazpívala na veřejnosti a teď...... Teď k tomu stačí jeden blb.

Najednou mě někdo chytl za zápěstí. Prudce se otočím. Jasně byl to Vojta.

"Ahoj"

"Ahoj. Co...co po mně chceš?"

"Nic. Jen, že krásně zpíváš."

"Díky. Proč jsi začal hrát zrovna tuto?"

"Přišla jsi mi smutná a chtěl jsem tě nějak rozveselit....."

"Aha..... Já už půjdu tak ahoj."

"Nell počkej!" chytil mě za ruku.

"Já......už dlouho se mi líbíš. Tolikrát jsem ti chtěl ve škole něco říct, ale.......

Nenechám ho to ani do říct a políbím ho.

Je trochu zaskočený, ale pak mi trochu váhavě omotá své paže kolem pasu.

Na tuhle chvíli jsem čekala tak dlouho.... Tenhle kluk se mi líbí celý druhý stupeň a teď na Vánoce v devítce se stane tohle!

Veselé Vánoce Nely!!!🎁

Když se od sebe odtrhnem, omluvím se že už opravdu musím. Ještě mu vtisknu do ruky papírek s mým číslem.

Otočím se a odcházím. Vojta mě doběhne, chytne mě za boky a políbí na krku.

Kousnu se do rtu, otočím se a než stihnu něco říct, mám rty přilepené na těch jeho.

"Říkala jsem, že už musím...."

"Půjdu s tebou." propletu si s ním prsty a jdeme......


Ahoj všichni ještě jednou chci dodat, že příběhy z my story jsou vymyšlené!!! Ano mám hodně bujnou fantazii.😂😂 Pokud vás tohle baví a chtěli byste číst více. Tak tady jsou odkazy na moje dva Wattpady: https://www.wattpad.com/user/wictory29545  https://www.wattpad.com/user/LucyWolfStrong
(Taky důvod proč nestíhám vydávat příspěvky.)

Doufám že se příspěvek líbil a zase příště.


Pa💜 Annie

Komentáře

Oblíbené příspěvky