BACK TO SCHOOL HAUL 2018

Takže čuus 😇
Annie je zpět! 😂😂😂
Všichni jsme věděli, že to přijde. No jo září.... Vím, že BACK TO SCHOOL vydávám trochu pozdě, ale nějakej příspěvek v téhle sérii jsem prostě vydat chtěla a dostala jsem se k tomu až dneska... Na druhou stranu, někomu ještě škola možná nezačala a nebo jste jako já a i když už škola začala, nemáte naprosto žádné pomůcky. No takže do tohohle příspěvku nějaké dám, ale jinak mám i typy jak si ten školní rok trochu zpříjemnit. Tak snad se vám příspěvek bude líbit...……



Jako první tu mám propisky. Jsou to takové ty úplně obyčejné, které používám pořád. Tyhle jsou z PEPCA a byly tam buď obyčejné tmavě modré a nebo v barevném provedení. Jeden balíček stál devět korun takže je to myslím opravdu dobrá cena.


Další tu mám fixy. Jsou z jedné strany tenké a z druhé širší, což je super. Koupila jsem je v TIGERU a stály asi padesát korun. No nekupte to.


Můj batoh. Kdybyste nepřečetli, je na něm LOCAL GIRL GANG. Asi jste poznali, že jsem ho koupila na netu na stránce ForQueen.cz. Cena asi 600 Kč. A hodí se jak do školy, tak i na výlety.


Tyhle boty mám na tělocvik, ale můžete je mít i jako přezůvky nebo je nosit normálně venku. Já s nimi chodím třeba běhat. Jsou z HUMANICU a stály něco okolo 900Kč. Hlavně mají na povrchu měkký textil a jsou ohebné, tak i pohodlné.


Miluju tyhle čepice!! Je to asi jediná pokrývka hlavy, která mi aspoň trochu sluší a je v ní teplo, takže super na zimu i na podzim. 👍 Z NEWYORKRU asi za 150Kč.


Už v nějakém starším příspěvku jsem se zmiňovala, že jediný produkt, který používám opravdu každý den je korektor. Z tuhých jsem přešla na tekuté a vyhovují mi mnohem více. Obvzlášť jsem si zamilovala tenhle od ESSENCE je z DM a stál 69Kč.


Do školy jsem teď začala nosit tenhle lesk a je mega hezkej. Není zase tak výrazný, takže do školy ideální. Je to nějaká značka SHE STYLEZONE a je taky z DM. Za 79Kč.


A teď tady mám typ na knížku. TŘINÁCTKRÁT PROTO od Jaye Ashera. 13 reasons why je i seriál na který bych se teď chtěla koukat na počest dočtené knížky.😂 Určitě si ji přečtěte. Je to skvělá knížka a alespoň si odpočnete a při čtení zapomenete na školu.


Poslední tu mám ještě typ na aplikaci SCHOOL PLANNER. Je to skvělá aplikace. Máte v ní rozvrh hodin, kalendář a v něm si můžete speciálně zapsat všechny zkoušky, testy, domácí úkoly. Prostě je to skvělá aplikace do školy díky, které už nikdy nic nezapomenete. 😁


Tohle by bylo pro dnešek všechno tak doufám, že se vám příspěvek ze série BACK TO SCHOOL líbil a přeji hodně štěstí ve škole.....(budeme doufat, že to všichni ve zdraví přežijeme😉)

Vaše Ann 💋

Komentáře

Oblíbené příspěvky