Colours

Ahoj všichni. Dneska tu mám příspěvek s názvem COLOURS /my best colours. A bude to prostě a jednoduše o mých oblíbených barvách a tak něco. Nebudu to zdržovat a doufám že se vám příspěvek bude líbit. 👑

BLACK
Začnu barvičkou, které mám doma strašně moc kusů oblečení a nosím ji v podstatě každý den. Vždycky mám na sobě něco černého. 🖤🖤

WHITE
Bílá barva - bílé oblečení tvoří taky velkou část mého šatníku, ale ta bílá barva na oblečení má pro mě dvě velké nevýhody. Jednak jsem strašný prase takže to okamžitě zašpiním, ale bílá taky moc neladí s mou světlou pletí. Proto raději nosím černou. Ale jinak bílou jako barvu mám asi raději než černou.

GREY
Už jen podle mého oblíbeného filmu "Fifty Shades (Of Grey)" Miluju šedou barvu. Je to něco mezi bílou a černou a proto šedou nosím asi nejraději...

BROWN
Všechno to jsou takové....... Ne moc veselé barvy že? No je to jen na oblečení k těm veselým barvičkám se ještě dostanu  nebojte. Hnědou taky nenosím nijak extra často, ale pokud je to ten správný odstín tak na mě působí elegantně. Třeba jako tyhle botičky, které úplně miluju. Obzvláště na podzim a ještě navíc jsou to jediný boty, do kterých mi neteče.

BABY PINK / BABY BLUE
V poslední době jsem strašně ulítlá na pastelových barvách. Miluju baby pink a baby blue modrá je navíc moje nejoblíbenější barva a v kombinaci s růžovou je to strašně sweet. Jo já vím je to takový dětský, ale vzhledem k tomu, že jsem předtím dávala tmavé depresivní barvy, tak teď dávám tyhle cute barvičky. 💞💙


Tohle je pro tento příspěvek vše. Chtěla jsem zkusit zase něco nového a tohle z toho vzniklo, tak doufám, že se vám příspěvek třeba trochu líbil.

Btw: 50 odstínů si prostě musíte pustit. Jsou to jedny z mých nejoblíbenějších filmů. 😍😍 Možná, že někdy vydám příspěvek na toto téma. 
Annie 💖💖

Komentáře

Oblíbené příspěvky