Věř si!! 🍀🌷

Ahoj všichni!!
Tohle bude další příspěvek, který se bude týkat motivace. Prosím, to co vám sem teď napíšu není vymyšlené. Je to pravda. Pokud chcete dokázat víc... Musíte si věřit!!


Jak už asi víte tak od malička bylo mým snem naučit se na snowboardu. A proto, když se mi naskytla před rokem příležitost, hned jsem jí využila. Jela jsem na lyžák. Učitel nám vysvětlil jak na to a pak už to bylo na nás. Ze začátku jsem hodně padala a občas už jsem toho měla fakt dost. Tak jsem tam třeba zůstala chvíli jen sedět na zemi.
Učitel za mnou vždycky přijel, řekl ať vstanu a chytnu se jeho hůlky od lyží. Poslechla jsem ho a pak jsem se nebála a úplně v pohodě jsem sjela ten svah. Ta hůlka mi dodala odvahu! Když jsem se jí držela, nebála jsem se, že spadnu.



Přišla jsem na to, že jen strach mě táhne zpět a pokud se nebudu bát tak to zvládnu!! A tak to v životě chodí. Ne jenom ve sportu ale třeba i ve škole! Když se budete před zkouškami stresovat, nepomůže vám to. Představte si, že o nic nejde a uvidíte, že vám bude líp.

Pokud někdo jako já také jezdíte na snowboardu přišla jsem na něco co mi pomáhá vždycky, když mám sjet nějaký svah. Když si zavážu snowboard postavím se na něj a chvíli stojím na kopci. Dívám se do dálky nebo na svah a párkrát se nadechnu. Potom si teprve poskočím a rozjedu se dolů. Pomáhá mi to abych se nebála a když se nebojím dokážu víc.

Pokud se nebojíte a věříte si. Věříte, že to dokážete. Máte pak skvělý pocit!!

Vždycky, když vás v životě něco stáhne dolů, musíte se zase postavit! Někdy to není snadné. Někdy vám pomůže vstát rodina nebo přátelé, ale někdy je to jen na vás a je jen vás, jestli se zvednete nebo ne. Je jen na vás, jestli se postavíte, půjdete dál a dokážete víc, nebo jestli zůstanete nehybně ležet... Někdy vás život smete dolů, ale vy se musíte postavit strachu tváří v tvář a nenechat se čímkoli zastavit....



Tohle by bylo pro tento příspěvek všechno. Doufám, že se vám líbil.
                                                                                                              Annie ❤💪

Komentáře

Oblíbené příspěvky