Virtual life❌ Real life✔

Ahoj všichni! Byla jsem tady sice nedávno, ale řekla jsem si, že radši budu vydávat častěji než jednou za dva roky no ne? Dneska se zaměřím na něco, co lidem na jednu stranu možná usnadňuje, ale na druhou stranu ničí život.


Jsou to sociální sítě.

Lidé se dělí na dva typy a to ty, kteří jsou na ss přímo závislí a nedokázali by bez nich žít a potom ti, kteří si stojí za názorem jako mám já a to, že je to v podstatě na nic.

Ano sociální sítě jsou fajn, ale jen v určitém měřítku. O facebooku tady dnes ani psát nebudu, protože už na něj stejně nikdo nechodí.

Ten ale nahradilo něco jiného a ještě víc "nebezpečného" Jak by se možná dalo říci a asi už všichni víte kam tím mířím a to je instagram.

K messengeru to tady napíšu jen zkráceně a to tak, že to většinou jen ničí vztahy. Ať už kamarádské nebo vztahy mezi holkou a klukem. Přes messenger si píšeme věci, které bysme tomu člověku do očí, ale nikdy neřekli. Píšeme si s lidmi o které ve škole ani nezavadíme pohledem a pak je tu taky závist. Závist, že si někdo s nějakým dalším člověkem píše více než s vámi. Tohle je i u instagramu. Když váš přítel postne fotku s nějakou holkou místo s vámi.... Je konec.

No a teď už "konečně" přejdeme k instagramu...

Pokud tento příspěvek dočtete do konce, dám vám sem odkaz na jednoho úžasného youtubera, který to určitě popíše všechno lépe než já, ale alespoň se o to tady teď pokusím.


První důvod:
I já a myslím, že všichni, kdo máte instagramový profil znáte takové to: 'jen se kouknu jestli nemám nějakého nového followera a hned potom půjdu něco dělat' a jak to nakonec dopadne? na ig strávíte až hodinu, někdo možná i víc a to jen proto, abyste se podívali na všechny nové fotky lidí, kteří vás ani nezajímají. Řekněte mi koho z vás to baví? Mě teda ne. Proč to děláme? Já nevím. Možná proto, že jsme líní jít dělat něco produktivního a nebo si chceme být jisti, že náš crush nepřidal novou fotku....? Výsledek je, že strávíme většinu času na instagramu a pak už nestíháme nic jiného. První věcí, které je tak málo a kterou nám sociální sítě berou: ČAS.

Druhý důvod je asi hlavní u holek, nebo.... Možná i u kluků. A tím je srovnávání sebe sama s ostatními. Začnu asi tím, co jsem dělala i já a tím je porovnávání se s americkými modelkami, vlogerkami a podobně. Proč je tak hubená a tak hezká? Jakto, že má tolik fanoušků? Tak dokonalej život? Proč já nemůžu být jako ona? Uvědomte si prosím, že vy máte něco o čem si ony můžou nechat zdát. Svoje soukromí. Svůj život, který si žijete podle sebe a ne podle toho, jak vám ho někdo naplánuje. Můžete si jíst co chcete. Můžete si jít kam chcete a kdy chcete. Když si najdete přítele, můžete to držet v soukromí a nebude to hned vědět celý svět. Uděláte nějaký trapas, nikdo se to nedozví. Chcete sníst celou čokoládu? Můžete. Ony ne. Chcete odjet s přátely na týden někam daleko a celé to tam propařit? Proč ne? O tomhle si mohou slavní lidé nechat zdát. Tohle by vám záviděli.
A teď odbočím od slavných lidí, protože se srovnáváme i s našimi spolužáky, známými ale i přátely. 'Ona má víc liků než já! Co na ní je? Vždyť je úplně vymydlená!' Ano a přesně z tohohle vznikají pomluvy, závist, deprese, nenávist a rozpadání vztahů. Druhá věc, kterou nám ss berou: SEBEVĚDOMÍ

Důvod třetí: Fake. Nezapomeňte, že všechno co dávají lidé na instagram je fake. Čím více filtrů na fotku člověk dá, tím menší sebevědomí má, tím méně se má rád. Čím více času dělání jedné fotky člověk stráví, tím více mu záleží na jeho instagramu než na jeho skutečném životě. Lidé, kteří na instagramu mají fotky toho, jak se mají skvěle, se ve skutečnosti mají mnohem hůř než vy. Takže lidičky, nezapomínejte na to, že instagram je jeden velkej FAKE.

Jsem si jistá, že důvodů bych vymyslela mnohem víc, ale snažila jsem se to shrnout do těchto třech bodů.

Jak řekl Daniel Radcliffe: "Sociální sítě dělají člověka nešťastným."

Nemůžu říct, že by byly sociální sítě špatné, ale všeho jen do určité míry. Rozhodně bychom neměli dávat přednost životu na sociálních sítích před reálným.

Tohle by bylo pro dnešek vše. Já vím, že jsem teď v poslední době vydávala spíše beauty blogy, protože ty už dlouho žádné nevyšly a rozhodla jsem se k nim vrátit, ale doufám že se vám příspěvek líbil a uvidíme se zase příště! 💞

https://www.youtube.com/watch?v=jnQsrF6ldGM
https://www.youtube.com/channel/UC7P_na__QLOLG2lS_FY7JgA
Annie

Komentáře

Oblíbené příspěvky