Moje péče o pleť

Ahoj všichni! Vítám vás u mého nového příspěvku. Tentokrát z kategorie BEAUTY. Chtěla bych vás seznámit s tím, jak já pečuji o svou pleť a ukázat vám některé produkty. Už to nebudu nějak víc okecávat a můžeme jít k prvnímu.


Jako první tu mám můj odličovač od Astrid. Je to dvoufázový odličovač očí a rtů a micelární vodu od Dermacol. Používám je skoro každý den a hrozně ráda, protože je po tom moje pleť svěží a mám pocit, že dýchá. 😃


Dalším produktem je moje čistící pleťové mléko od Ellie. Produkty od téhle značky mi.... ne vždycky vyhovovaly. Měla jsem korektor a ten mi nechával na obličeji drubky a byl... příšernej, ale naopak tohle pleťové mléko je úžasné, pleť vyčistí a taky krásně voní.


Produktem, který jsem si v poslední době hodně oblíbila jsou pleťové masky od Balei (nevím, jestli se to dá takhle skloňovat🙊) Každá je dobrá asi na něco jiného. Některá proti akné, druhá na rozjasnění pleti, proti vráskám, černým tečkám, na stresovanou pleť,..... Netušila jsem, že budou mít takhle positivní výsledky, ale vážně mě překvapily a super je taky to, že cena se pohybuje kolem 10-20 korun.


A kromě masek od Balei tu mám i jednu konkrétní od Garnier. Má být proti černým tečkám a na uzdravování pleti. Jedno velké plus dávám za balení, protože se skvěle a snadně používá a nejsem od ní celá upatlaná jako od těch předchozích. Navíc schne jen 5 minut a příjemně chladí. Je to jedna z těch kvalitnějších a trošku dražších masek, s černým uhlím.


Krém od Nivei nám mamka dávala už od malička a já ho obzvlášť teď v zimě používám docela často. Třeba dneska, když jsem šla na snowboard, tak se mi hodil, protože tu popraskanou pleť vyživí a nepálí vás od mrazu.


Posledními dvoumi produkty, které tu mám jsou moje dvě tělová mléka, které aktuálně používám. Jedno je Aroma Ritual melounový od Dermacol, který jsem dostala k vánocům takže... Děkuji Ježíšku! a druhé je orchideové od Avonu. Obě dvě krásně voní.



Tohle by bylo všechno k dnešnímu trochu kratšímu příspěvku 'Moje péče o pleť'  doufám, že se vám líbil a děkuji, že jste si ho přečetli.

Uvidíme se zase příště 💜Annie

Komentáře

Oblíbené příspěvky