Favorites 2018

Rok se s rokem sešel... ne dělám si srandu samozřejmě... Přijde mi jako by to bylo včera kdy jsme oslavovali příchod roku 2018. Neskutečně rychle to utíká... V tomto příspěvku bych chtěla shrnout moje favority z roku 2018. Mám toho tu docela dost takže to vše vezmu jen stručně. Doufám že se vám příspěvek bude líbit.


První tu mám kolonku BEAUTY
a z ní paletku očních stínů od essence

(na téhle fotce moc nejde vidět, ale kvůli té duze jsem ji sem musela dát)


(aaaa zase duha👌😂😂)

Další jsou různé produkty na rty a to je moje letošní sbírka rtěnek. Nejsou to žádné výrazné barvy, spíš matné a jemné, ale tak to mám radši. No a to nad nimi je můj nejoblíbenější lesk na rty a dokonce si myslím, že už jsem vám ho sem někdy dávala.


Moje dva balzámy od Balei. Golden Peach a Paerly Vanilla.


Nejlepší značka laků na nehty, kterou jsem kdy vyzkoušela. Není úplně nejlevnější, ale není drahá a hlavně je kvalitní a strašně krásná.


Tyhle dva produkty od Dermacol jsem dostala k vánocům a zamilovala jsem si je takže pokud budete někdy vybírat dárek…. Určitě tímto nikoho nezklamete. (vlevo je melounové tělové mléko a vpravo sprchový gel, oba dva krásně voní)



Přesouvám se od kolonky BEAUTY k něčemu co si možná trošku odporuje a to je jídlo 👀😂
Já moc nemuím takové ty oplatky, ale tuhle jsem si zamilovala. Koupila jsem ji v obchodu Tiger (je na ní i logo) a je opravdu moc dobrá, jak můžete vidět na fotce... už jsem ji snědla.


No a samozřejmě něco co vystřídalo mou lásku ke Capri - Sonne, protože tohle je mnohem lepší.



Miluju vonné svíčky a tuhle jsem si ovzlášť oblíbila už si ji kupuji po druhé a myslím, že budu i po třetí, protože voní takovým....nevím klidem a pohodou, proto ji zapaluji i v létě. Ten design svíčky je prostě krásný.




Další kolonka, kterou tu mám je OBLEČENÍ. O tom bych mohla psát hodně dlouho, ale vybrala jsem moje dva opravdu favority, které jsem i zamilovala a věřím, že si je zamilujete i vy.

Tričko s nápisem MINNIE (minulý rok měli výročí 90 let a tak vyráběli hodně takovýchto triček)


A svetr s nápisem JUST Chill. Je strašně moc příjemný, pohodlný a teplý a já ho teď přes svátky nosila prostě pořád. Má tam i takovou malou vločku takže každý detail je dokonalý. Nejlepší je se do něj zavrtat, udělat si horkou čokoládu, pustit si Netflix a jen odpočívat.



Teď tu máme moji nejoblíbenější kolonku a tou jsou: KNÍŽKY, FILMY & SERIÁLY

Začala bych asi knížkou SELEKCE, kterou mi půjčila kamarádka a hned po prvních dvou kapitolách jsem si ji zamilovala. Málokdy se stane, že se mi kniha líbí už od začátku, většinou to začne až tak v polovině, ale tady opravdu ano. Nebudu tady moc dlouho rozepisovat o čem je... pokud máte zájem, přečtěte si ji nebo najděte na internetu.


Další tu mám knihu a zároveň seriál. Claye jsem si zamilovala hned jak jsem ho uviděla a vlastně i ostatní. Myslím si, že knížku už jsem vám sem dávala, ale seriál určitě ne, takže tady ho máte.


Teď vám sem dám další čtyři moje oblíbené seriály. Dva, které jsem dokoukala:

Stranger Things
Obě dvě série jsem viděla a třetí na kterou se strašně moc těším vyjde 3. července 2019!!!


The End Of The F***ing World
První sérii jsem zkoukla během dvou dnů a nechci klamat, ale myslim, že další už se připravuje.


A pak tu mám dva rozkoukané seriály:

American Horror Story
Viděla jsem jen první sérii a je pravda, že trochu děsivá je, ale pro milovníky hororů třeba jako jsem já... Je to skvělý seriál.


No a nakonec seriál...

The Vampire Diaries
Tady jsem viděla jen asi deset prvních, protože to má strašně moc dílů a já zase tolik času nemám, ale miluju to! (abych byla upřímná tak Twilight je strašná blbost, ale tohle... je něco úplně jiného)


Teď už vám se vypíšu jen seznam mých nejoblíbenějších filmů za rok 2018 (některé už jsou starší, ale já je viděla až teď)

Venom
The Kissing Booth
Já Simon
Backstage
Labyrint
The Greatest Showman
Fakjů pane učiteli 3
Happy Death Day
a také něco českého Bikeři


Úplně poslední věc z tohoto blogu je Bluetooth reproduktor LAMAX. Miluju tuhle značku, protože je kvalitní a má strašně krásný design.




(omlouvám se za kvalitu fotek, je strašná já vím, ale fotila jsem to teď večer a neměla jsem čas na to, abych je upravila)
Kdybych měla shrnout rok 2018 tak snad jen tím že... Se stalo hrozně moc věcí. Ať už špatných nebo dobrých, ale neměnila bych nic co se stalo, protože kdyby se nestaly ty hnusný věci, nepoznala bych, kteří lidé za to opravdu stojí a podobně takže... Hurá do nového roku! 🍾🥂🎉 Na který už se moc těším. Na všechny zážitky, ale také lekce, které mi život nachystá.
Moje jediné předsevzetí je: BÝT ŠŤASTNÁ (a to je opravdu to nejdůležitější)
Teď už vám jen přeji šťastný nový rok se spoustou zážitků a úspěchů!


Vaše Annie😘❤💜💙

Komentáře

Oblíbené příspěvky