Top 5 produktů kosmetiky



Každá máme svůj styl a líbí se nám něco jiného. Líčení je jen o vás můžete se nalíčit jak chcete. Nechci vám radit jak si máte udělat stíny, řasy, linky apd. Občas se na tomhle blogu objeví make-upy, které se mi líbí, kterými se můžete nechat inspirovat a jak se třeba líčím já. Ale protože vás nechci nijak omezovat rozhodla jsem se v tomto příspěvku ohodnotit ty nejlepší produkty a doporučit vám je. ❤❤




BEST Řasenka

Řasenka od MAYBELLINE New York. Určitě nejlepší řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela!!! Zvýrazní a prodlouží řasy. Mnohem zvětší jejich objem. 👀


BEST Konturka

Konturka Trend IT UP. Má světle růžovou barvu a dokonale vykonturuje rty. Používám ji skoro každý den a je opravdu skvělá!! 💋


BEST Pudr

Matující kompaktní pudr od ESSENCE. Podle mě asi nejlepší pudr co jsem vyzkoušela. Nedrolí se jako ty ostatní a jeho odstín je přesně ten, který potřebuji. 😉


BEST Paletka očních stínů



Paletka očních stínů od FREEDOM. Má hezký barvy že jo?? Za mě teda určitě 👍 Jediný co bych tak vytkla je, že jí chybí hnědá. Tu jsem pak musela dokupovat, ale jinak je super!!!


BEST Baby lips

Tyhlety BABY LIPS jsou fakt nejlepší!!! bez nich bych nikdy nikam nešla. Používám je prostě pořád. 😍



To by bylo asi všechno pro dnešní příspěvek Top 5. Doufám, že se vám alespoň trochu líbil.

Btw: Omluvte prosím chyby.
                                                                                             Papá Annie 💋



Komentáře

Oblíbené příspěvky