Halloween 🎃👻👻

A máme tu Halloween!!! Chtěla jsem dělat ještě Halloweenskou DIY, ale nakonec jsem neměla nápady tak příště. 😉
V Česku se sice Halloween neslaví, ale já si myslím, že vyřezávání dýní a nějaká ozdoba neuškodí. Tak......

Výsledek obrázku pro happy halloween 2016

Já na Halloween chodím s rodinou nebo přáteli na hřbitov (něco jako strašidelná Halloweenská procházka pozdě v noci). Je to děsivý, ale ty světýlka všude jsou pěkný.

Výsledek obrázku pro halloween makeup
Halloween make-up 💋
#crazy



Výsledek obrázku pro halloween pumpkin
Pumpkins!!! 🎃🎃
#cute

Máte rádi Halloween?? Vyřezáváte dýně??? Nechal jste se někdo inspirovat make-upem??? Napište mi do komentářů toto nebo něco jiného.
Já doufám, že se vám můj Halloweenský příspěvek líbil!!
                                                                                                          Vaše Annie💀👽

Komentáře

Oblíbené příspěvky