Autumn

Ještě jednou se omlouvám za to, že příspěvky nevycházeli pravidelně, ale teď už snad zase budou. Na podzim toho mám v plánu více. Budu dělat Halloween a další. Snad se mi to povede!! 😉
A teď zpět k příspěvku. Možná, že jste jako já a podzim moc v oblibě nemáte, ale má to i své výhody. Zkuste se podívat na tenhle obrázek a zamyslet se co je na něm krásného. ❤


Když se zahledím do toho slunce říkám si. Proč vlastně podzim nemám tolik ráda?? Možná mám ráno když jedu do školy blbou náladu a vadí mi, že pořád prší, ale na druhou stranu. Je to kouzelné období. Listí šustí pod nohama. Stromy jsou krásně barevné,.....

Výsledek obrázku pro listí na podzim


Možná bych se měla trochu zamyslet. Ráno vstát s úsměvem na tváři a venku se nadechnout čerstvého vzduchu. Podzim je přece období před vánoci, období očekávání, ale zároveň je to období tajemné až trochu děsivé. Když jdu pozdě večer domů, chodím kolem lesa a musím říct, že se občas fakt bojím. Ale o to lepší je pocit pak, když se vrátím domů. 👻😬

Výsledek obrázku pro podzim wallpaper

A jak to máte vy??? Máte podzim rádi??? Do komentářů mi můžete napsat vaše oblíbené roční období, nebo jestli se vám můj příspěvek líbil.
                                                                                  Ahoj Ann💙💜❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky