A productive week in my life

Ahojte u nového příspěvku, který se už podle názvu bude týkat minulého týdne a tedy: 27. 7. - 2. 8. 2020. Tento týden si myslím, že jsem byla docela produktivní a ráda bych se o to s vámi podělila. 





Na začátek tu pro vás mám ještě jeden tip: dělejte si TO - DO listy. Možná vám to ze začátku může připadat trochu stupidní, ale je to úžasná věc, která vám pomůže k tomu, abyste měli produktivní den a zvládli všechno co zvládnout chcete.

Začnu tím, že vám popíšu my daily routine, kterou jsem se snažila opravdu každý den dodržovat:
06:00 až 07:00 budíček, následovaný stlaním postele, což bezpochyby patří k mojí ranní rutině, protože clean room = clean mind. Každý den se snažím nasměrovat správným směrem a posunout se trochu dál, což v mém případě znamená, že začínám den intelektuálně a to čtením. Konkrétně, je to kniha na obrázku nahoře a to Odvaha - OSHO. Je to už moje druhá knížka od tohoto autora (o první - Kreativitě - jsem psala samostatný příspěvek můžete se na něj podívat) a je naprosto úžasná. Většinou čtu maximálně hodinu, záleží na tom, kdy vstanu.
08:00 snídaně, nekrmím, ale jen sebe, také kočky, zalévám a potom si samozřejmě vyčistím zuby. (Tento týden jsem se snažila držet trochu dietu, soustředit se na to co jím a v jakém množství a snažila jsem se jíst zdravěji. Fotky máte zde.)


Bílý nízkotučný jogurt, přidáme müsli, promícháme a doplníme ovocem podle chuti. (V misce se Spongebobem chutná nejlépe :-)


Tady mám vlastně to samé.


Vezmeme banán, který rozmačkáme vidličkou, přidáme trochu mléka pro zvýraznění chuti a promícháme. Jak vidíte na obrázku miluju, když tam přidám pár piškotů (a nebo víc) a třeba borůvky, jahody, maliny, ostružiny, cokoli chcete.


Teď už tu mám moje oblíbené smoothie, tohle je konkrétně také banánové s mlékem, přidané borůvky, jahody, kousky meruňky a led.


09:00 běžně cvičím, ale tento týden chodím běhat. Chodila jsem běhat opravdu každý den a je to něco úžasného. Pravdou, ale je, že o víkendu jsem pro mě z neznámého důvodu chodila běhat až odpoledne (nebo spíš večer). V sobotu jsem navíc šla se sestrou a v neděli fotila, například tyto krásné mraky, ale nebojte, nezmokla jsem. Běhám asi 2 míle což jsou cca 3,2 km.




Na cvičení nebo protahování nebo pro lidi které často bolí záda doporučuji tento roller. Je to naprosto úžasná věc, jak jsem se už zmínila, mám ho hlavně kvůli zádům, ale jsou cviky na celé tělo a vy se po cvičení s ním cítíte jako po masáži. A můj vypadá takto:


09:30 - 10:00 po cvičení, nebo tedy po běhání si dám sprchu (můj momentálně nejoblíbenější sprchový gel máte na úvodní fotce), čistím pleť a někdy i myji vlasy.
10:00 pomáhám doma s čímkoli je potřeba, sušili jsme seno, dělala jsem oběd - občas... Po obědě chvíli odpočívám třeba u seriálu a pak se jdu opalovat a při tom si čtu nebo poslouchám písničky. Iann Dior


Tuhle knihu jsem tento týden přečetla a moc ji doporučuji, nejen fanouškům Stranger Things a navíc jsem se vrátila sem na blog, asi po roce, a vydala dva příspěvky, týkající se nastavení mysle a motivace.


Pokud milujete tanec, tak jako já, doporučila bych vám 2 videa na choreografie, které jsem se v předešlých týdnech učila a zamilovala si je:


No a na závěr chci jen říct, že jsem opravdu ráda když si můžu na chvíli odpočinout u nějakého YouTube videa a obvzlášť jsem ráda, když mi to video i něco dá a není to jen ztráta času... a protoooo vám sem hodím ještě jeden odkaz, který určitě stojí za rozkliknutí:
a tohle video prostě musíte vidět:

"This month’s choices, are next months results."

Anniexxx

Komentáře

Oblíbené příspěvky