Moje Mota

Ahoj všichni!
Po strašně dlouhé době jsem konečně zase tady! Ano, pokud jste se někdo už díval založila jsem si nový blog na webnode. Nebylo to, ale proto abych tento zanedbávala. Jen jsem chtěla zkusit něco nového.

Odkaz na blog: https://just-annie.webnode.cz/#_ga=2.262977100.1336403451.1555440420-940615278.1461774439

No a teď už nebudu asi dál zdržovat a přejdu rovnou k příspěvku. Už podle názvu je jasné, že tento příspěvek se bude týkat mých mot (nevím jak to skloňovat😅) Bude tedy, dalo by se říct, motivační.


Dělej, co tě děsí
Tímhle bych chtěla říct, že je občas lepší vrhat se do některých věcí po hlavě, i když nás to třeba někdy děsí, ale z vlastní zkušenosti vím, že toto moto funguje. Pokud chcete něčeho dosáhnout nesmíte se bát, že uděláte chybu, raději to riskněte, klidně tu chybu udělejte a příště už budete o něco moudřejší. Každý z nás zná to staré přísloví: Chybami se člověk učí.


Vždycky se usmívej, protože nikdy nevíš, kdo se do tvého úsměvu zamiluje.
Tohle  je taky fajn. Někdy když mám blbou náladu tak stačí, abych si to připomněla a úsměv se mi na tváři vytvoří sám a hned mám lepší náladu. Konkrétně s tímhle mám vyzkoušeno, že od té doby co se jím řídím, a je to několik měsíců, tak mi úsměv oplácejí lidé na ulici, zdraví mě i neznámí kluci a ti, které znám se se mnou více baví.


Nikdy nevíš co nebo kdo tě potká zítra.
Je to trochu podobné jako to předchozí, ale tady to myslím tak, že i když máte dnes den na nic. Neznamená to, že by zítřek měl být taky na nic. Naopak. Myslete pozitivně a pozitivní věci k sobě budete přitahovat. Toto možná zní trochu ujetě, ale mám to opravdu dobře ozkoušené. Naopak, když vidíte všechno pesimisticky, tak to negativní přitahujete.


Everything affects everything
Poslední je z mého oblíbeného seriálu 13 reasons why. Je to tak, že opravdu všechno souvisí se vším a cokoli uděláme, co se může zdát zpočátku jako sranda, může mít pak příšerné následky. Sami jste jistě někdy zažili to, když jste neměli zrovna náladu a hledali jste spojitosti mezi vším možným a pak jste se cítili ještě hůř.




Nakonec sem dám tyhle dva obrázky.



Děkuji, že jste si tento příspěvek přečetli a zase někdy! Ly❤ Annie

Komentáře

Oblíbené příspěvky