Balea produkty

Třeba teď budou vycházet příspěvky častěji? Ale notak, Annie, sama víš, že je to blbost... Dneska tu mám pro vás příspěvek o několika Balea produktech, které jsem si nedávno koupila za peníze, které jsem dostala za přijímačky, o kterých se příspěvek píše, a rozhodla se je za něco utratit.


Jako první dva produkty tu mám sprchový gel... co si budem koupila jsem si ho hlavně kvůli designu obalu... ale já tomu buldočkovi prostě neodolala... (20Kč)
Ten druhý je BODY SPRAY s názvem California Love, který jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že krásně voní, připomíná mi léto, moře a pláže... (asi 50Kč)


Balea tělová emulze BERRY FLOVER. Zase mě jako první zaujmul design a vůně, ale tenhle má navíc tu vůni měnit. Samozřejmě, že jsem to hned doma vyzkoušela a opravdu to funguje. Natřete na pokožku krém, který krásně voní po lesním ovoci (je i více druhů), hodinu počkáte, přetřete znovu a voní po květinách. (60Kč)


Dárkový set Japanese BLOSSOM. Je to sada produktů na rty. Vlastně já to mám tak, že jsem se o rty nikdy nijak moc nestarala a ani to nebylo potřeba, ale tyhle produkty jsem si zamilovala. Ta první modrá je peeling z krystalků cukru a kokosového oleje. Druhá růžová je balzám na rty s leskem a třetí fialová je pěna na rty s kokosovým olejem a provitamínem B5. Nejlepší je večer po odlíčení jako následná péče o rty. (všechno dohromady za 140Kč)


Tohle je pro dnešní příspěvek všechno! Mějte se krásně a užívejte konce školního roku! Anniexx

Komentáře

Oblíbené příspěvky