My Christmas Playlist

Tak už je prosinec. Dočkali jsme se toho! Přesněji, dneska je 1. adventní neděle a já se rozhodla, že udělám první vánoční příspěvek. Pro mě je na Vánoce strašně důležitá atmosféra. Protože pokud by tu ta atmosféra na nebyla, tak by to bylo prostě na nic.
Krom vánoční výzdoby, kterou si teprve zařizuji, jsou pro mě taky důležité vánoční písničky a právě o tom bude dnešní blog.

Nebudu to už dál okecávat a jdeme na to!


Mistletoe🎄 by Justin Bieber

Miluju Justina a tuhle písničku také. Je to moje asi nejoblíbenější vánoční a vždycky mě naladí takovou tou příjemnou atmosférou.

Aye love, don't you buy me nothing,
'Cause I am feeling one thing,
Your lips on my lips,
That's a merry merry Christmas.



Santa Tell Me🎅 by Ariana Grande

Skvělá písnička, vyzařující tolik pozitivní energie....

Santa tell me if you're really there
Don't make me fall in love again
If he won't be here next year
Santa tell me if he really cares
Cause I can give it all away if he won't be here next year



Everyday Is Christmas🎄 by Sia

Ho Ho Ho🎅 by Sia


All I Want For Christmas Is You🎄 by Mariah Carey

Tuto písnička má verzi od Justina Biebera spolu s Mirah Carev a ta se mi líbí asi víc, protože je taková veselejší a.... Nevím co k tomu dodat.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas is
You... yeah yeah



Santa Claus Is Coming To Town🎅 by Justin Bieber

Tahle písnička není původně od Justina. On na ni dělal jen cover, ale mnohem víc se mi líbí jeho verze.

You better watch out!
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town



Hoping For Snow⛄ by The Vamps


Moje asi druhá nejoblíbenější. Je spíš taková zimní než vánoční, ale to vůbec nevadí.


Let It Go❄ by Demi Lovato

Možná si říkáte, proč se mi líbí zrovna písnička z kreslené pohádky pro děti? Ano mě by to také zajímalo... Ale ne. Let It Go z Frozen se mi tolik nelíbí. Já miluju verzi Demi Lovato, protože je to úžasná zpěvačka a Let It Go od ní je milionkrát hezčí.

Let it go, Let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go, Let it go
Turn my back and slam the door
And here I stand
And here I'll stay
Let it go, Let it go
The cold never bothered me anyway



Do You Want To Buid A Snowman☃ by Disney's Circle Of Stars


Opět písnička původně z Ledového království. Dávám ji sem proto, protože když jsem slyšela zpívat tyhle děcka hned mi naskočila husina. Jsou.... prostě skvělí!


Hallelujah🎄 by Pentatonix

Tahle písnička není teda zrovna vánoční, ale vždy když ji slyším vybavím si tu vánoční pohodu. Pentatonix jsem sem dala, protože mě fascinuje to, jak zpívají úplně bez nástrojů a hudbu si vytvářejí sami.


Alt Jeg Onsker Meg🎅 by Marcus and Martinus

Něco od mých dvou zlatíček. Tahle vánoční písnička je strašně roztomilá a strašně hezká.



A teď taky něco českého....

Vánoční🎄 by Johny Machette & Teri Blitzen

Už zbývá málo málo dní...
Nálada váno vánoční...


Vánoce Na Míru🎅 by Ewa Farná

Půlnoční❄ by Václav Neckář



Tak to by bylo pro dnešní příspěvek vše. Vánoční blogy ještě určitě nějaké budou nebojte... Doufám, že se vám příspěvek líbil a zase příště! Mějte se krásně zlatíčka a hlavně:



Vaše Annie😘❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky