Andělé, Čerti a Mikuláš 😇😈

Nový příspěvek s vánoční tématikou do "My story" Doufám, že se bude líbit. xx



"Já jen doufám, že nepůjdeme do 3.B" řekla jsem ostatním.

"Proč?" zeptala se mě Natty.

"Víš koho mají za učitele?" toho úchyla Stewansona.

"A jo vlastně..."

"No a 4.B půjde do 3.B ať máme Béčka hezky u sebe." řekne zástupkyně. Ta učitelka nás fakt nemá ráda.

"Děláte si prdel!?"

Ta učitelka je strašná! Všichni si z ní děláme prdel, ale zároveň.... no máme z ní zvláštním způsobem respekt. Nebo se jí spíš bojíme?

"Máte s tím snad nějakej problém slečno Evansnová?"

"Ne vůbec ne."

"To je dobře."

No super. Zaklepu na dveře třídy. "Chcete čerty?" zeptám se a všichni začnou řvát. "Jooo!"

Vejdeme dovnitř a kluci se automaticky rozeběhnou po třídě a začnou všem malovat tváře.

Pár kluků si mě se zájmem prohlédne, nad čímž se jen pousměju. Horší je však ten učitel. Dívá se na mě jako dítě na vánoční dáreček, který si chce rozbalit.

Je to nechutný jen protočím očima a snažím se jeho pohledy ignorovat.

Omlouvám se, ale delší šaty jsem nesehnala. Tyhle nosím v létě běžne. Jsou sotva pod zadek a s velkým výstřihem, ale na léto ideální.

"Tak kdopak tu zlobil?" zeptá se Mike hodně hlubokým hlasem, který hraje. Musím se pousmát. Lepší Mikuláš není.

Dobrovolně se začne hlásit několik studentů. No hlavně studentek a odchází ven ze třídy s klukama - čertama.

"A já jdu s andílkem!" křikne kluk z poslední lavice a usměje se na mě. Úsměv mu oplatím a vydám se mu naproti. Oba společně zmizíme za dveřmi třídy.

Přirazí mě na ně zpátky a začne mě hladově líbat.


"Asi si mi zlomil křídlo." řeknu a odtáhnu se od něj.

"Víš, že mi to nevadí." ušklíbne se a líbá mě dál.


💪THE END💪

Annie ❤💜💙

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky