Vypaříme se?

Nový příběh do my story. Tu "lekci kytary" A tohle jsem měla už nějakou dobu vymyšlené, tak jsem to jen napsala. Doufám že se vám příběh bude líbit.

Jdu takhle s mámou a tátou večer nakupovat...

Před supermarketem najednou vidím kluka, který se mi líbí.

Jdeme blíž, pro košík a najednou.

"Je Ahoj!" Řeknou máma s tátou téměř současně.

"Ahoj" odpoví paní, jdoucí vedle Alexe. Nejspíš jeho matka

Najednou se vykašlou na vozíky. každý z nich si vezme jen ten malý košík a jdou do obchodu... Rozkecají se a na nás dva úplně kašlou. Chvíli jdeme za nimi, ale potom Alex řekne:

"Nevypaříme se?"

Přikývnu na souhlas. Popadne mě za ruku a celkem rychle jdeme někam pryč....

"Hej Alexi a kam vlastně jdeme?"
zeptám se.

"Na jedno moje oblíbené místo. Chodím tam, když chci utéct před realitou, nebo jen přemýšlet..."

"Ty vážně někdy myslíš?"

Uchechtne se.

"Jo ale přemýšlím o kravinách."

"Jo to já taky....."


Vylezeme na střechu školky.

Páni je tu docela výhled....

"Líbí se ti tu?"

"Jo a moc."

Zadívám se mu do jeho čokoládových štěněčích očí, ve kterých bych se dokázala ztratit téměř okamžitě.

Najednou ucítím jeho rty přilepené na těch mých.

"Alexi.. Co.. Co to děláš? " odtrhnu se od něj...

"P... Promiň.... Jen... Jen jsem.... Ne to nejde.... Je to blbost."

"Cože?"

"Je blbost, že bys mě mohla mít někdy ráda...."

"Jo... Ale já jsem blázen." skočím mu kolem krku.

**********

"Kat....."

"Jo?"

"Miluju tě." Přitáhne si mě k sobě

"Já tebe taky❤" Políbím ho.


Lucy

Chtěli jsme zrovna společně s Ell vylézt na školku. Ale pak jsme tam uviděli jeden pár sedící na okraji domu... V objetí.


"To je Kat!"

"Omg jo a tohle Alex!

" Jsou spolu tak sladký!"

"To jo...."

THE END



What the fuck is in my head? 🤔😂😂

Annie💞

Komentáře

Oblíbené příspěvky