Já a hudba 🎵🎧

Všechny vás po delší době vítám tady na mém blogu. Dnešní příspěvek bude o něčem co miluju a bez čeho bych si svůj život nedokázala představit. Je to hudba. Zpěv. Tedy něco co mi vždycky pomůže, když jsem smutná, mám depresi atd... Prostě bych bez ní nedokázala žít.

Asi rok dozadu jsem začala skládat písničky. Je to něco, co mě opravdu baví a mám to ráda. Nejen ty písničky skládat, ale i hrát a zpívat.

Vrátíme se trošku zpátky v čase. Už jako malá jsem si vždycky zpívala, když jsme třeba jeli někam autem a rodiče si pouštěli rádio. Byly to takové ty české písničky, ale i když to bylo strašný, zpívat mě bavilo a bylo mi jedno co. Doufala jsem, že mě rodiče neslyší, ale slyšeli, protože jednou máma prohlásila: "Máme tu zpěvačku!" a od té doby už jsem se tak nějak styděla zpívat před lidma, i když mi tolikrát říkali, že mám krásný hlas.

Hudba je něco, co mě neskutečně baví a naplňuje. Jistě, není to jen hudba, je to i psaní blogu, nebo příběhů na Wattpad. Možná kvůli tomu kašlu na školu a taky možná právě kvůli tomuhle propadám z poloviny předmětů..... Ale dává mi to něco, co mi škola nikdy dát nemůže.

A není právě tohle smysl života? Najít něco, co vás baví, naplňuje, dělá vás to šťastným a jde vám to? Podle mě ano. Pro mě jsou tyhle věci mnohem důležitější než škola a třeba se jimi budu i v budoucnu živit. Kdo ví?

Já jsem si jako malá nalepila do skříně plakáty svých vzorů: Barbie, Spongebob a později také Jennifer Lawrence neboli Katniss Everdeenová. Ty plakáty až na toho Spongeboba, který nevím kam, se poděl tam pořád mám.

Barbie zpěvačka. Asi každá holka se chtěla jako malá podobat Barbie. A taky asi každá holka chtěla být zpěvačka. Já taky, ale netušila jsem, že mi to vydrží takhle dlouho, a že mě to i po těch deseti letech bude pořád bavit.

Potom tu mám Katniss z Hunger Games a to kvůli její odvaze a odhodlání. Vždycky jsem chtěla být jako ona. Stát si tvrdě za svým a potom toho i dosáhnout.

Takže pokud někdy v budoucnu nahraju nějakou písničku, určitě vám i sem dám. xx


Na konec pro vás mám jeden beauty tip:

Je to pleťová slupovací maska od BALEA pro problematickou pleť.
Je opravdu super. Minulý víkend jsem si ji dala a v týdnu jsem pak vůbec nenosila make-up, protože jsem ho nepotřebovala. Dneska si ji dám zase.

Stála asi 20 Kč v DM takže ji určitě taky vyzkoušejte!


A ještě jeden tip na úžasnej film: BACKSTAGE
Já to miluju! Určitě si to pusťte je to úžasné💕😍

Mějte se krásně a zase příště Annie💜❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky