Jak zhubnout???

"Jak zhubnout!!??" možná jedna z nejčastějších otázek všech dívek..... V tomto příspěvku bych se s vámi chtěla podělit o "zážitek" který se mi přihodil. Beru to tedy spíš jako zkušenost nebo poučení. Tak tedy ještě nedávno jsem chodila pravidelně do fitka. Měla jsem takové to období, kdy si připadám hrozně tlustá, těžká,.... a chtěla jsem to změnit.

                     Nalezený obrázek pro běhání

Tak jsem tedy pravidelně začala navštěvovat posilovnu. Chodil tam se mnou i jeden kluk ze školy. Já jsem potom přišla na to, že fitko není zrovna dobrý způsob jak shodit pár kilo (moje zkušenost nevím, jak to máte vy) i učitelka tělocviku říkala, že na fitko máme ještě dost času. Jsou i lepší způsoby jak zhubnout (napíšu na konci tohoto příspěvku) tak jsem tam chodit přestala.

                      Nalezený obrázek pro posilovna  

No a ten kluk, co tam se mnou chodil se mě jednou zeptal proč už tam nechodím, tak jsem mu odpověděla a on na to že bych tam zase měla začít chodit. 😐 Nejsem tak blbá abych nepochopila co tím řekl. Pak odešel a já chvíli přemýšlela jestli nemá pravdu.
Nakonec jsem přišla na to, že to byl blbec a, že každý je jen tak krásný 😂💖😎 jak se cítí. Já nejsem nějak zvlášť hubená, ale nejsem ani tlustá. Vím o holkách, které jsou mnohem tlustší než já a váží třeba o 15kg víc a mají skvělýho hezkýho kluka 💋😘😍 Asi to nebude jen tím vzhledem ne??? Ten pravý tě bude mít rád i kdyby si vážila 100kilo!!! 💖 Já třeba nejsem miss světa, ale aspoň mi zůstane obočí, když si umyji obličej!!
Vážně holky vzpamatujte se!! Kam se podívám třeba jen v naší škole samá anorektička, bulimička,... některé nejí nic a některé sní jeden suchý rohlík za den a to je vše!! Přijde vám to normální!!?? Na světě snad není náctiletá dívka, která by nechodila do fitka.
Chci tím jen říct, že každá holka na téhle planetě by měla ráno vstát s úsměvem na tváři. Bez make-upu a neupravená otevřít okno a říct, že je krásná, protože je to pravda.
Kluci mají rádi sebejisté holky, ne chudinky, které se schovávají za kámošku, protože se jim ráno nepovedly vlasy.

                          Nalezený obrázek pro ovoce

A teď těch pár typů: běhání (ne v posilce, ale venku)
                                 pít čistou vodu minimálně 2 litry denně
                                 omezit sladké a sůl
                                 jíst více ovoce, zeleniny, vitaminu

Tyhle typy dodržuji a myslím si, že jsou dobré i pro vaše zdraví. Tak snad jsem vás trochu "namotivovala" a třeba i pomohla. 😂
                                                                   Ann💋❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky