Christmas 🎄🎁

V tomto příspěvku (jak už jste mohli zjistit podle štítků) bude něco DIY, něco z My Live a něco úplně Jiného. Všechno se to, ale bude týkat Vánoc. 🎄🎁



Tak jako první bych se s vámi chtěla podělit o to co jsem dostala k Vánocům já. První byla nejmenší multifunkční tiskárna na světě.   (http://www8.hp.com/cz/cs/products/printers/product-detail.html?oid=12099992#!tab=features)   tady je odkaz, kdybyste se na ni chtěli podívat. Vlastně je to tak, že si do mobilu stáhnete aplikaci díky které můžete tisknout rovnou z instagramu nebo facebooku. Hned jak jsem ji dostala vytiskla jsem si hromadu fotek a vyzdobila si s nimi pokoj. Myslím si, že je to dobrej dárek třeba pro sestru,... mají ji v různých barevných provedeních třeba ve fialové, modré,.... mě se nejvíc líbila modrá tak mám ji.



Další co jsem dostala byla černá kabelka z Takka, která se mi hrozně líbí a jelikož je černá tak se hodí ke všemu. K ní byl i štětec na make-up od mamky. Ten se mi fakt hodí protože ten starej už byl docela opotřebovanej a jsem ráda za ten novej. Jako další byla hrozně heboučká deka, která je docela tlustá takže je v ní krásně teploučko a občas s ní i spím..... 😴💤 A samozřejmě, že bez ponožek by to nebyly vánoce.


DIY
Vánoce už sice byli a proto vám radím asi pozdě, ale říkám si, že některé tyhle typy už mám vyzkoušené a líbili se tak vám třeba poradím na příští Vánoce. 😉

PRO MAMKU
Já dala k vánocům mámě krásně vonící shampon Palette, ale jinak to může být taky nějaký parfém nebo gel do sprchy. A k tomu řasenku od Miss Sporty.


PRO MÁMU, TÁTU, BABIČKU, DĚDU, TETU, STREJDU,..
Prostě pro kohokoli, kdo si rád třeba po ránu vychutná kávu, čaj nebo třeba horkou čokoládu. Úplně jednoduše na hrníček napíšeš nebo nakreslíš, to co toho druhého potěší a originální dárek je na světě!!!  Může to vypadat třeba takhle:


PRO TÁTU
Já letos k vánocům tátovi dala tohle tričko. Myslím, že je to vtipný a originální dárek. Odkaz: https://trickovy.cz/1300-hrdy-otec-super-dcery-narozene-v-kvetnu.html


PRO BABIČKU
Myslím si, že každou babičku potěší, když dostane třeba jen přáníčko ručně vyrobené, nebo vyrobený jehelníček si myslím, že je také dobrý dárek (ten může vypadat jakkoli stačí zapojit fantazii) nebo nenápadně zjistit co vaší babičce chutná dát to do průhledného pytlíčku zavázat mašličkou a je to. Nebo to samé udělat s bylinkami. Určitě to babičku potěší.


To by bylo k tomuhle příspěvku tak nějak všechno doufám, že jsem vám třeba pomohla až budete příští rok vybírat dárky. Do komentářů mi napište co jste vy dostali k vánocům nebo co jste darovali a udělalo to radost.
                                                                         Veselé Vánoce!!!🎄🎁❤❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky