Tábor

Dneska nebudu dlouho zdržovat a půjdu rovnou k příběhu. Tohle je už můj druhý v "My story" tak doufám, že si ho užijete. ❤❤

Všichni jsme byli zrovna na diskotéce. Tančila jsem ploužák s Markem. Mám ho hrozně moc ráda!!!!!



V tom za mnou přiběhla sestra. Musí mě otravovat prostě pořád.
"Lucka se ztratila!!!!"
"Cože??? Jak se mohla ztratit!!!???"
I když nerada jsem pustila Marka a rychle šla ven z místnosti. S sebou jsem za ruku vzala Jakuba, který se mi snažil vymanit.
"Au!! Co to děláš!!???"
"Lucka se ztratila!!!" (Lucka je Jakubova mladší sestra)
"Jak se sakra mohla ztratit!!!???"
"To nevím"
"Byli sme v lese a najednou tam nebyla. Běžela jsem pro vás." řekla ségra.
"Chtěli jsme vám dokázat, že nejsme takoví malí srabi, za které nás máte!"
"Můžu za to já byl to můj nápad!!!" sedla jsem si na schod a rozbrečela se.
"Ty za to nemůžeš" uklidňoval mě Jakub.




"Co se to tu děje??" s nechápavým výrazem za námi přišel Marek. Řekli jsme mu co se stalo.
"Musíme ji najít!!" řekl a zašel pro baterky. Tak jsme se všichni čtyři vydali do lesa. Volali jsme ji, ale neozývala se...a najednou......jsme uslyšeli slabý hlásek volající o pomoc. Byla to Lucka. Hrozný pohled byla zapadlá v bažině. Byla podchlazená a celá úplně bílá.
S klepajícími se zuby řekla: "Ta voda je hrozně studená. Uvízla jsem tu!"
"Musím jí pomoct!" řekla jsem.
"Doufám že tam nechceš skočit" řekl Marek. Je milé, že si o mě dělá starost.
"Musím můžu za to!! Terý zaběhni pro pomoc. A vy zkuste najít větev abychom ji dostali ven!"
Skočila jsem do vody za Luckou. "Zasekla se mi tam noha" řekla. Potopila jsem se a snažila jí nohu uvolnit. asi až na čtvrtý pokus se mi to povedlo. Kluci zatím donesli větev a pomohli Lucce nahoru. Jakub mi podal ruku a taky už jsem byla nahoře. Mezitím přiběhly vedoucí s ručníky a nahřívací dečkou. Všechno jsem přenechala Lucce, protože tam byla delší dobu a vydali jsme se zpět do hlavního domu. Po cestě si Marek všiml, že mi je zima a dal mi svoji červenou košili. 😍
"Nemůžu si ji vzít máš jen tričko."
"Musíš!!! vidím, že ti je zima"
Nakonec jsem si ji vzala. Došli jsme ostatní a vešli do domu, kde byla diskotéka. Všichni tam stáli a tleskali nechápavě jsem všechny sjela pohledem. Přišla ke mě Lucka" "Díky za záchranu! Bez tebe bych tam asi zemřela."
"Ale vždyť za to můžu já! To můj nápad byl vás vyprovokovat!"
"Byla si odvážná, že jsi skočila do té vody a pomohla mi!" než jsem stihla něco říct ozval se další potlesk. Zbytek večera zatím co se ostatní bavili my s Luckou a s Markem jsme seděli u topení a hřáli se.
"Můžeš se jít bavit. Mně to nevadí!"
"Bez tebe nikam nejdu!" řekl a políbil mě.
Zdravotnice, která se o nás starala, řekla že můžu jít. A Tak jsme si šli s Markem zatančit. Začla hrát písnička "Thousand Years" a my tančili ploužák. Držel mě kolem pasu a já měla ruce kolem jeho krku........



Doufám že se vám tento příběh líbil.
Btw: Omluvte prosím chyby.                                          💙Annie💜❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky