Hunger Games v mém podání

V my story budou příběhy, které jsem sama vymyslela a chtěla bych se o ně s vámi podělit. Budou to jen takové krátké blbosti, které mě třeba i jen náhodou napadly. 😉😂
Takže...můžeme začít.

Bylo nás 20 byli jsme postaveni do kruhu a uprostřed byly "zbraně" kterými se mohli vyautovat soupeři jakmile zazněl signál všichni běželi doprostřed, ale já jsem běžela do lesa daleko, aby mě nechytili.

Potom jsem vylezla na strom. Chvíli jsem čekala. A když už byli skoro všichni mimo hru, jsem seskočila dolů. V rychlosti jsem si vyrobila luk, kdyby se něco stalo.....a šla jsem ke středu. Vlasy jsem si schovala do kapuce mé černé mikiny, aby mě nikdo neviděl. U středu byl jen jeden jediný člověk. Schovávala jsem se za stromy, natáhla jsem šíp na luk a vyrazila jsem k němu. Podíval se na mě a já se zastavila. Přišel ke mě blíž, ale já tam pořád jen stála s nataženým lukem. Podíval se mi do očí a usmál se na mě. Já odložila zbraň. Sundal mi kapuci a rozhrnul mi vlasy.


Objal mě a políbil. Věděli jsme, že vyhrát může jen jeden, ale bylo nám to jedno. 💋💕💕❤

Jen bych chtěla ujasnit, že všechny příběhy v my story jsou z mojí hlavy a nikdy se nestaly. 
Doufám, že se vám tento můj první krátký příběh líbil.
Btw: Omluvte prosím chyby.
                                                                  Vaše Ann❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky