Pocity a emoce

Předem se omlouvám za to, že teď nebudou nové příspěvky tak často. To víte začala škola. Ale musím říct, že mi chyběli kamarádi.

Znáte takový ten pocit, kdy vás přátelé ve škole ignorují a kluk, který se vám líbí si vás ani nevšimne. Všichni se na vás dívají tak nějak skz jako by si tam ani nebyla. tak přesně takhle se teď cítím. Je to jako kdybych byla úplně mimo. Někde na jiném světě. Na světě kde to ještě neznám. Na světě bez přátel a lidí které mám ráda. 👪


Ale tohle nejsem já. Do tohohle světa nepatřím. Patřím tam, kde to mám ráda. Patřím za kamarády, za rodinou, za lidmi, kteří mě mají rádi a já mám ráda je. Nechci žít sama v osamělém světě. Nechci se uzavírat sama do sebe. Chci žít svůj život. Život kam patřím. Chci žít život svých snů.


Doufám, že se vám tento krátký příspěvek líbil a že vám třeba i zlepšil náladu. Mě psaní tohoto příspěvku rozhodně náladu zlepšilo.

Btw: Omluvte prosím chyby.
                                                                                                    Vaše Annie 💕

Komentáře

Oblíbené příspěvky