Originální sešity do školy

Tohle je můj první příspěvek z kategorie DIY. Vyrobíme si originální sešity do školy. Uvidíte, že to je úplně snadné. 👍

Co budeme potřebovat: sešity (nejlépe jednobarevné)
                                       barevné papíry
                                       nůžky
                                       lepidlo
                                       lepicí pásku
                                       černou fixku
                                       pastelky, fixky nebo nějaké barvy




1.krok: Sešit polepíme barevnými papíry, nebo ho můžeme dozdobit fixkami.

2.krok: Pokud jako já milujete citáty můžete si tam nějaké napsat, protože ve škole potřebujete nějaké povzbuzení.

3.krok: Jestli chcete, můžete jako já sešit přelepit lepicí páskou, aby se lesknul a nezmačkal.

                                           MÁTE HOTOVO!!!!


Takhle jednoduše si můžete vyrobit originální sešit do školy. Můj vypadá třeba takhle:



Nejsou nic extra, ale nějaké kreslení nebo vyrábění nejsou zrovna moje přednosti. Pokud jste se mnou nechali inspirovat a vyrobily si také nějaký sešit, určitě ho vyfoťte a dejte do komentářů. Budu se těšit na všechny vaše výtvory.           
                                                                                                       💋 Vaše Ann
                                    

Komentáře

Oblíbené příspěvky