Moje přijímačky

Já mám přijímačky úspěšně za sebou a co vy? Nebo jste je ještě nepsali? A pokud tento příspěvek čtete v době, kdy jsou právě před vámi, tak to tady píšu přímo pro vás. Napíšu vám sem jak jsem toto období zvládala/nezvládala já a třeba vám tím trochu pomůžu.

Nevím jak to máte vy, ale my jsme hodně silnej ročník. Vím, že loňský deváťáci se třeba na gympl dostali úplně všichni, protože jich je v ročníku málo. Takže pokud jste slabej ročník, nemusíte se bát vůbec ničeho.

Já jakožto člověk s průměrnou známkou 2 jsem byla na jedné škole 2. a přijímačky jsem napsala ze všech nejlíp. Na druhé škole 36. a přijatá jsem na obou. Nakonec jsem si vybrala ten gympl na kterým jsem byla 36. Teď se jen docela bojím toho, že tam bude hodně učení. Pro mě osobně bylo těžší si školu vybrat, než dostat se na ni. Z češtiny jsem měla 49 bodů z 50 a v matice 39, ale i moje kamarádka, která má průměrnou známku 3 se tam dostala a měla přes 30 bodů z matiky i češtiny.

Hlavně se prosím vás nestresujte. Píšete to dvakrát a myslím, že je možnost i potřetí. Já osobně jsem to třeba vůbec nevnímala. Pořád si neuvědomuju, že už je to za mnou, protože ten čas tak strašně letí, že já to prostě nestíhám vnímat.


A pokud se ptáte, jestli jsem se učila? Dělala jsem jeden test z matiky a jeden z češtiny na stránkách scio.cz a potom ještě jedny v novinách 😅které mi přinesl táta. To je všechno. Myslím si, že pokud vám nevychází 4 nebo 5 z češtiny nebo matiky, dostanete se kam chcete.

Neříkám ať se neučíte, ale ať se nepřepínáte a hlavně nic nedělejte den před. Běžte se projít, dělejte nějaký sport nebo si třeba celé odpoledne zpívejte, ale nic se neučte!

To by bylo asi všechno takže vám přeji hodně štěstí a věřím, že to všichni zvládnete a dostanete se na svou vysněnou školu. Annie

Komentáře

Oblíbené příspěvky