Změň svůj osud

Někdy je prostě lepší nechat věci, aby se děly. I když je nechceme. Je lepší to nechat být a počkat, jak to dopadne. Některé věci jsou jasně dané a my je neovlivníme. Jiné věci ale ovlivnit můžeme...

Možná že si někdo myslí, že náš osud je něco jasně daného. Něco co nemůžeme ovlivnit.
Podle mě si každý z nás píše vlastní osud.


Náš život je několik tisíc kapitol. Něco jako dlouhá kniha, kterou čteme celý život. A pokud zrovna jedna kapitola nekončí moc dobře, třeba jako ve filmu když zemře váš oblíbený hrdina, neznamená to, že další kapitola skončí taky špatně. Pokud si budete pořád říkat, že horší už to snad být nemůže. Horší to bude.

Pokud máte v nějaký den špatnou náladu. Ráno vykročíte levou nohou, přijdete pozdě do školy, zapomenete polovinu učebnic a k tomu všemu píšete ještě test. Neznamená to, že další den bude taky špatný. Spíš naopak. O co horší máte dnešní den, o to lepší bude zítřek.

Zkuste si těch špatných věcí nevšímat a svoji pozornost zaměřovat na to dobré.
Protože pokud budete pořád myslet jen na to co horšího se ještě může stát. Stane se to.


Můžete si třeba v pokoji vyvěsit fotky s přáteli, rodinou, domácími mazlíčky, nebo obrázky svých snů.
Můj sen: naučit se surfovat🌊 Nakreslila jsem si obrázek sebe, jak surfuji a pověsila nad postel. Vždycky když jdu spát tak si to představují. Jako bych už surfovat uměla a mám i takový pocit.

Tohle jsem párkrát vyzkoušela a povedlo se to. Jedno dopoledne jsem měla strašnou chuť na ovocné knedlíky. Potom jsme šli na oběd a...... nebyly. Byla jsem z toho trošku smutná, ale u jídla babička řekla, že zítra k obědu budou jahodový knedlíky a já měla strašnou radost. Nejen z knedlíků, ale i z toho, že to funguje. Zkoušela jsem to ještě několikrát a povedlo se to.

Musíte prostě jen věřit...... 🌈


Takže tímto příspěvkem jsem vám jen chtěla říct, že si každý z nás píše svůj životní příběh 📖 a to jestli bude končit dobře nebo špatně je jen na nás.......

Každý můžeme změnit svůj osud.....

Ann🍍🙊

Komentáře

Oblíbené příspěvky