Konečně prázdniny!!!

Děkuji všem bohům, satanům i karmě za to, že už jsou konečně prázdniny! Jsem ráda za to, že jsem ten školní rok ve zdraví zvládla. No i když je pravda, že na konci školního roku už jsem na tom byla tak psychicky špatně, že jsem si myslela, že už ani ty poslední dva týdny nezvládnu a prostě umřu....... Proto jsem taky nemohla uvěřit, že už jsou prázdniny. Myslela jsem si, že mě třeba cestou domů přejede auto 🚗, že mě unesou mimozemšťani👽, nebo že propadnu a pak se budu muset celé léto učit.

Nic takového se pro vaši smůlu nestalo a budu vás tu otravovat dál........ A vysvědčení!?? 'Prospěla s vyznamenáním' jsem to ale šikovná holka že!? 😁😁

A přesně takhle mě to psychicky poznamenalo 🙈

Alespoň fyzicky jsem to nějak zvládla. Ale to bych prostě nebyla já, abych hned první den nespadla ze schodů... Ale divíte se mi, když máme třídu ve čtvrtém patře......

Jinak bych se vás chtěla zeptat na nějaký tipy na výlet, kam třeba rádi jezdíte s rodinou nebo přáteli??? 😇
Budu moc ráda za každý komentář 💬

                                Mám vás ráda Ann🙊❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky