Marcus & Martinus

Ahoj všichni,
myslím si, že tyhle dvojčata z Norska určitě všichni znáte a pokud náhodou ne tak bych vás s nimi chtěla více seznámit. Pokud patříte k těm lidem, kteří nemají M&M rádi, tak tento příspěvek možná raději nečtěte. Každý z nás je jiný a poslouchá někoho jiného. Někteří z vás mají možná rádi Lil peepa, ale já mám radši Marcuse a Martinuse a pokud vy ne tak mi to nevadí. Prostě každý má právo na svůj názor a proto já tady těm, kteří mají Maca s Tinusem rádi, napíšu pár zajímavostí o nich a třeba i písničky, které mám nejraději.


 Začla bych asi těmi základními informacemi: žijí v Norsku ve městě Troffos
                          mají mladší sestru Emmu
                          narodili se 21.2. 2002 tedy jim právě je 16 let
                          oba dva hrají fotbal, jako malí chtěli být profesionálními fotbalisty, ale nakonec začli zpívat


Hudební kariéra: zpívat začali už v devíti letech, když se přihlásili do soutěže: Melodi Grand Prix Junior
                            Jejich první song byl "To Draper Vann"
                            Jejich první album mělo název "Hei"
                            V Česku měli poprvé koncert 21.3. 2018


Zajímavosti: Macova oblíbená barva je červená
                     Oba dva by jednou chtěli mít 3 děti
                     Marcus je velkým obdivovatelem Jistina Biebera
                     Tinus o sobě tvrdí, že je větší perfekcionista
                     Martinus kromě zpěvu hraje i na klavír.
                     Narodili se ve znamení ryby
                     Jejich nejoblíbenější písnička od nich je "One flight away" ve které si Mac sám vymyslel svoji rappovací část.
                     Ani jeden z nich nemusí rajčata a ananas na pizze


Best songy: Make you belive in love
                    Remind me
                    First Kiss
                    Heardbeat
                    Ekko
                    One flight away



Takže MMerky, doufám, že se vám příspěvek líbil a pokud máte nějaké otázky na dvojčata nebo na mě tak určitě napište třeba do komentářů a já se to pokusím zjistit.
                                                                                                     MMer Annie ❤❤❤

Komentáře

Oblíbené příspěvky