Proč jsem si založila tenhle blog??

Ahoj všichni!!
tenhle příspěvek bude, jak už jste jistě pochopili podle názvu, o tom proč jsem si založila tento blog.

Často jsem i jako malá sledovala různé filmy, nebo i četla knížky o různých bloggerkách a tak. Vždycky jsem to taky chtěla vyzkoušet a potom jsem se rozhodla, že si teda nějaký blog založím. Proč ne?? Jenomže to mělo háček nevěděla jsem jak. Vyzkoušela jsem tedy různé stránky, ale žádné mi nevyhovovaly. Už jsem to skoro vzdávala, ale jednou jsem četla blog jedné holky, která měla také blogspot.cz. Tak jsem si řekla, že to vyzkouším.


Snadno jsem se přihlásila a pak už jsem mohla psát příspěvky. Hrozně mě to bavilo a vlastně pořád baví. Líbí se mi i design těchto stránek.

Hrozně ráda bloguju, protože tady můžu být jaká doopravdy jsem bez toho, aby mě někdo odsuzoval. Tenhle blog je anonymní takže si sem můžu psát co chci. Můžu sem psát svoje názory aniž by mě za ně někdo odsuzoval. Občas mi přijde, že jen tady můžu být sama sebou.

Budu ráda pokud si také založíte blog a můžete mi na něj nechat odkaz v komentářích. Ráda se podívám na vaše příspěvky.
Jinak doufám, že se vám můj krátký příspěvek líbil, a že jsem vás třeba i inspirovala k tomu si blog založit. Pokud na mě máte nějaké otázky určitě napište třeba do komentářů nekoušu.. (možná)

                                                                                     Vaše Annie ❤😘😘

Komentáře

Oblíbené příspěvky