Úzkost, strach a láska?? 💔😢

Ahoj všichni,
Po docela dlouhé době tu mám další příspěvek. Chtěla bych se vám s něčím svěřit. Chtěla bych vám říct o svých pocitech úzkosti, kterými občas trpím a třeba vám i s něčím pomůžu.

Myslíte si, že je možné se zamilovat do někoho, koho prakticky neznáte a víte jen jak se jmenuje a jen náhodou víte i kde bydlí?? Já opravdu nevím, ale jediné co vím je to, že mi Luky (budeme mu říkat třeba takhle) chybí vždycky, když ho nevidím. Teď dva týdny nechodil do školy a já na něj nemohla přestat myslet. Dokonce se mi o něm asi třikrát zdálo. "Znám" ho asi rok a pořád se mi líbí.

Občas trpím takovými pocity úzkosti, kdy si na něj vzpomenu a najednou ho vidím před sebou, zamotá se mi hlava a spadnu na zem. Tam potom asi deset minut sedím a nemůžu normálně dýchat. Je mi hrozně špatně a mám chuť se zabít. Já opravdu nevím, jestli je tohle v pořádku.


Máte taky někdo pocity úzkosti??

Pokud ano chtěla bych vám poradit, jak se jich zbavit. Nevím, jestli to pomůže vám, ale mě pomáhá, když si pustím svoje oblíbené písničky a zpívám si.

Nebo chvíli stojím před zrcadlem a říkám si, že když budu chtít, můžu dokázat cokoli. Splnit si všechny svoje sny. Stačí zatnout pěsti, usmát se a můžu dokázat cokoli.

"Nikdy nic nevzdávej a jdi si za tím po čem toužíš!"
"Věř si! To dokážeš!"

⇩Dám vám sem ještě odkaz na můj příspěvek "Splň si své sny!"⇩
http://aadressablogu.blogspot.cz/2017/08/spln-si-sve-sny.html

Pokud někdo taky trpíte nebo jste trpěli pocity úzkosti nebo pokud víte jak se jich zbavit. Určitě napište! Ráda si přečtu všechny vaše komentáře a doufám, že jsem třeba někomu pomohla.
                                                                                                            Vaše Ann ❤💜

Komentáře

Oblíbené příspěvky