Top 6 singers

Ahoj všichni!! 😘❤
Po dlouhé době vás vítám s novým příspěvkem. Tentokrát to bude opět Top něco😅, ne produktů kosmetiky, ale hudebních skupin nebo zpěváků. Určitě je znáte a pokud náhodou ne tak si je určitě pusťte, protože podle mě jsou skvělí a já je poslouchám každý den. Nebudu hodnotit kdo je z nich nejlepší, protože si myslím, že jsou všichni super a opravdu nevím jak bych je "očíslovala" Tak doufám, že se vám příspěvek bude líbit.

Jako první tu mám tři podle mě nejlepší zpěváky a asi vás nikoho nepřekvapí, že to jsou:

Justin Bieber

Možná vám teď přijdu jako cvok. A taky, že cvok jsem, ale podle mě jsou Justinovi písničky skvělý. Já osobně mám nejradši "What Do You Mean?" a nebo "Love Yourself"


Shawn Mendes

Další skvělej zpěvák. Stejně jako asi většina holek poslouchám Shawna. Hlavně písničky: "Treat You Better" a "Mercy"


Johnny Orlando

Je mu teprve 15, ale já ho prostě miluju!! Takže... kromě coverů má i vlastní písničky třeba: What If, Missing you, Everything, Day and night a nebo Let go. Rychle subscribe nebo tě přijdu v noci zabít 😂😂🙈


Teď vám sem dám moje 3 nejoblíbenější kapely:

Marcus and Martinus M&M

Tyhle dvojčata poslouchám teprve rok a jsou úžasní!! Na to jak jsou mladí si myslím, že zpívají opravdu skvěle. Na světě jsou lidi tedy hlavně holky ke kterým patřím i já, kteří je naprosto milujou!!! 😂😍 A pak lidi a to jsou hlavně kluci, kteří je nesnáší, ale každému se líbí něco jiného a může si poslouchat co chce. PS: Mac vpravo. Tinus vlevo. 😂😂



Bars and melody

Tihle dva natáčí většinou covery ale mají i svoje písničky. Poslouchám je teprve krátce a nejvíc jsem si oblíbila písničku "Thousand Years" poslouchám ji každý den a už ji umím skoro nazpaměť 😂 Tak si ji určitě pusťte!! Melody vlevo. Bars vpravo.


The Vamps

Možná jste čekali, že tou poslední budou "One Direction" ale mě se více líbí písničky od "The Vamps" Můj názor nevím jak to máte vy.


Doufám, že se vám tenhle příspěvek líbil. Byl takovej jinej než píšu normálně. Do komentářů mi napšte vaše oblíbené zpěváky, kapely,.... Budu ráda. ❤              Annie 💋

Komentáře

Oblíbené příspěvky