Splň si své sny

Ahoj, po dlouhé době jsem se rozhodla napsat další příspěvek. Tentokrát se bude týkat snů a přání.
Všichni určitě máme nějaké sny já jich mám hodně. Vím, že všechny moje sny se mi nikdy nesplní, ale některé snad ano. A já jsem ochotná udělat všechno proto, aby se mi moje sny splnily. Vždyť žít život bez cílů je jako jet na výlet a nevědět kam. 👀


Jeden z mých snů vždycky bylo naučit se jezdit na snowboardu. Už jsem si myslela, že se to nikdy nenaučím, ale tuto zimu na lyžáku se mi to konečně podařilo!!! 😊 Nejsem v tom sice žádný profík, ale moc mě to baví a těším se na další zimu, abych se mohla ve snowboardingu zlepšovat.

Můj další sen je naučit se surfovat. S tím to asi bude horší, protože nemám moc příležitostí se to naučit, ale moc bych si to přála.



Hraji tenis, ale zatím mi to moc nejde a nikdy jsem se nezúčastnila žádného turnaje vždycky jsem se bála, že se ztrapním a že budu poslední. Rozhodla jsem se řídit se svého nového mota: Dělej co tě děsí! Proto jsem se hned na podzim rozhodla přihlásit do turnaje v tenise. Možná budu poslední, ale chci se zlepšovat.
1.Srpna jsem začala pravidelně každý den cvičit. Vím, že je to krátká doba, ale doufám, že se mi to bude dařit i dále a mám v plánu začít také pravidelně běhat.
V běhu jsem začala na jaře, ale neběhala jsem pravidelně. O to bych se, ale chtěla také pokusit. Chtěla bych se zlepšit i v běhání, protože zatím se svými výsledky nejsem moc spokojená. Tvým úkolem není překonávat ostatní, ale sám sebe.



Každý máme nějaké sny a pokud chceme, aby se nám splnily musíme pro to něco udělat. Největší dobrodružství je žít život svých snů.

Já vám přeji, aby se vám vaše sny splnily   💕 Vaše Ann 💕

Komentáře

Oblíbené příspěvky